Helena Ahavan runo,joka alkaa näin:Naapurin tytöltäkö mallin kysyt,naapurin tytöllä on oma tausta ja olot. Sait toiset perintötekijät, suunnista niiden mukaan,…

Kysytty

Helena Ahavan runo,joka alkaa näin:Naapurin tytöltäkö mallin kysyt,naapurin tytöllä on oma tausta ja olot.
Sait toiset perintötekijät,
suunnista niiden mukaan,
oma lukunsa on jokainen,
oma biologiansa, psykologiansa, sosiologiansa
kolmiyhteisyys itsekukin
En löydä ruonon nimeä, löytyisikö teidän kautta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällä Helena Anhavan runolla ei ole nimeä. Se kuuluu runoihin, joista puhutaan ja jotka merkitään vain alkusäkeellä.

Runo löytyy Anhavan kokoelmasta Kysy hiljaisuudelta itseäsi (1974) ja kokoelmasta Anhava Runot 1971-1990.

2 ääntä

Kommentit

Runolla on nimi;

Kysy hiljaisuudelta itseäsi