Heitin muutossa vahingossa kirjaston kirjan pois. Mitä teen?

Kysytty

Hei, heitin muutossa vahingossa kirjaston kirjan pois. Mitä teen?

Vastaus

Vastattu

Kannattaa ottaa yhteyttä siihen kirjastoon, josta olet kirjan lainannut. Lähikirjastosi henkilökunta voi tarkistaa lainan asiakastiedoistasi ja auttaa sinua tilanteen kanssa.

Tavallisesti kadonneen tai rikkoutuneen kirjan voi korvata joko maksamalla kirjaston määrittämän korvaushinnan tai tuomalla vastaavan kappaleen kadonneen kirjan tilalle.