Heissa, Tämä on huomio: kirjastoluettelossa käytättä Vantaan Pähkinärinteessä olevasta kirjastosta nimeä Hämeenkylän kirjasto. Se ohjaa asiakasta väärille…

Kysytty

Heissa,
Tämä on huomio: kirjastoluettelossa käytättä Vantaan Pähkinärinteessä olevasta kirjastosta nimeä Hämeenkylän kirjasto. Se ohjaa asiakasta väärille urille. Minäkin olen aina tilannut kirjat neljän kilometrin päähän Myyrmäkeen, vaikka sadan metrin päässä on Pähkinärinteen kirjasto. Olen kuvitellut, että tilauksen ja varauksen voi tehdä vaan isompiin kirjastoihin.
Voitteko muuttaa kirjaston nimen Pähkinärinteen kirjastoksi, koska Hämeenkylä on kirjastosta noin 2 km:n päässä. Kiitos avustanne!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kiitos palautteestasi!
Hämeenkylän kirjaston nimen muuttaminen Pähkinärinteen kirjastoksi on vireillä. Prosessi kestää kuitenkin aikansa, siksi on vaikea sanoa tarkkaa ajankohtaa.
Varauksia voi toki tilata myös pieniin kirjastoihin, olen pahoillani, että olet joutunut tilamaan varauksesi Myyrmäen kirjastoon.