Osaisittekohan te sanoa, et mikäköhän on se biisi, jonka kertosäkeessä lauletaan mm. ”I’ve got buy/fight to your life”. Esittäjä ei ole Suzanne Vegan.

Kysytty

Osaisittekohan te sanoa, et mikäköhän on se biisi, jonka kertosäkeessä lauletaan mm. ”I’ve got buy/fight to your life”.
Esittäjä ei ole Suzanne Vegan. Joku naispuolinen bändi tai artisti esittää sen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämä kappale ei löytynyt. Sanoista tulevat mieleen esim.

Beastie Boysin Fight For Your Right

Judas Priestin Fight For Your Life,

mutta nehän eivät tietenkään ole naisartistin esittämiä. Ehkä joku lukijoistamme tunnistaa kappaleen?