Hedelmä asetelma kirjaimet W.M. Kehyksessä vuosiluku -86

Kysytty

Hedelmä asetelma kirjaimet W.M. Kehyksessä vuosiluku -86

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kävin läpi teokset:

  • Kuvataiteilijat 1986. Suomen taiteilijaseura, 1987
  • Kuvataiteilijat 1991, Kustannusosakeyhtiö taide, 1991
  • Kuvataiteilijat 2004, Suomen taiteilijaseura, 2004

Näistä teoksista en löytänyt sopivaa nimikirjainyhdistelmää. Taiteilija ei tietysti signeeraa teostaan välttämättä virallisilla nimillään. Toisaalta, taiteilija ei välttämättä ole suomalainen.
Kannattaa ehkä käydä selaamassa Suomalaisten taiteilijoiden signeerausmatrikkeli. Toimittanut Juha Valli. 1992
Kirjan käsikirjastokappaleet ovat  luettavana Rikhardinkadun ja Pasilan kirjastoissa.

https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1103278?lang=fin

Suurimmat huutokauppakamarit auttavat töiden arvioinnissa. Antiikkiliikkeistä ja huutokauppakamareilta voisi kyseistä signeerausta, esimerkiksi: