Hbl och VN finns inte längre på PressReader. Var kan jag läsa dem nu?

Kysytty

Hbl och VN finns inte längre på PressReader. Var kan jag läsa dem nu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hbl och VN finns på PressReader. Du kann läsa dem om du har Helmet-kortet och pin-koden.

  • Ta först adressen PressReader.com | Catalog
  • Klicka på Sign in (övre högra hörnet)
  • I menyn som öppnas väljer du Library Group.
  • I Select Library menyn väljer du Helmet Libraries:
  • I fältet Library card number matar du in bibliotekskortets nummer och din PIN-kod.
  • Klicka på förstoringsglaset  och skriv Hufvudstadsbladet (inte Hbl) eller Västra Nyland (inte VN)