Haussa on Reima Pietilän arkkitehtuurin diplomityön (1953, Teknillinen korkeakoulu) mahdollinen suomenkielinen nimi. Onko diplomityö kirjoitettu alun perin…

Kysytty

Haussa on Reima Pietilän arkkitehtuurin diplomityön (1953, Teknillinen korkeakoulu) mahdollinen suomenkielinen nimi. Onko diplomityö kirjoitettu alun perin englanniksi vai suomeksi? Diplomityö mainitaan englanninkielisessä artikkelissa, jossa käytetään nimeä "On the Re-Structuring of Architectural Education".

Vastaus

Vastattu

Hei!

Finnasta löytyy Reima Pietilän diplomityö vuodelta 1953. Tutkimuksen nimi on Rakennustaiteen koulu. Näyttäisi siis siltä, että työ on julkaistu alunperin suomeksi.

Alla linkki tietueeseen:

https://www.finna.fi/Record/aaltodoc.123456789_63537?sid=3091116057