Hatarat tiedot, mutta koitetaan...Etsin kirjaa, jonka kannessa naisen kasvot ja koiran kuono, Kuitenkin niin, että molemmista näkyy vain puolet. Kirja kertoo…

Kysytty

Hatarat tiedot, mutta koitetaan...Etsin kirjaa, jonka kannessa naisen kasvot ja koiran kuono, Kuitenkin niin, että molemmista näkyy vain puolet. Kirja kertoo naisesta, jolla vakava sairaus eikä aikaa ole enään paljon jäljellä. Kirjassa perheen koira kertoo naiselle miten tulee menetellä hänen poismenonsa jälkeen. Perheeseen kuuluu äiti, isä, lapsi ja siis koira. Luulisin, että kirja on ilmestynyt aikaisintaan 2006 ja että kyseessä olisi ulkolainen kirjailija.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Voisiko kyseessä olla niin tuore tapaus kuin Garth Steinin Tiellä pysymisen taito vuodelta 2009? Kannessa on kyllä koiran kuono, mutta ei naista ollenkaan. Perheen äiti sairastuu aivosyöpään. Perheen isä on kilpa-autourheilun puoliammattilainen ja perheeseen kuuluu myös tytär ja tietenkin sekarotuinen Enzo-koira. Jos kyseessä ei ole tämä kirja, kannattaa kysyä täältä uudelleen, joku muu voi muistaa oikean teoksen.