! "Harrastan" Vallila Interiorin kankaita ja haluaisin aina tietää kankaan nimen, suunnittelijan, värivaihtoehdot ja valmistusvuoden. Kuvahaku on verraton…

Kysytty

Hei! "Harrastan" Vallila Interiorin kankaita ja haluaisin aina tietää kankaan nimen, suunnittelijan, värivaihtoehdot ja valmistusvuoden. Kuvahaku on verraton apuväline, mutta sekään ei tunnista ihan kaikkia kuoseja.
Kysymykseni on mistä saisin tunnistusapua kankaille.
Toivon, että saisin teiltä neuvoa/vinkkiä "harrastukseeni". Kiitos ajastanne!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei

Valitettavasti en löytänyt mitään yksittäin resurssia, josta kaikki kuosit löytyisivät. Kannattaa liittyä sisustusharrastajien ryhmiin sosiaalisessa mediassa tai ottaa vaikeissa tapauksissa yhteyttä suoraan Vallilan asiakaspalveluun. Heillä on palvelu juuri tätä varten, ota ihan rohkeasti heihin tarvittaessa yhteyttä. https://www.vallilainterior.fi/pages/yhteystiedot