Hannele Huovin eräässä Urpo ja Turpo -kirjassa karhut ovat todella kohteliaita toisilleen, niin, että heidän on mahdotonta päästä ovesta ulos, kun he hokevat: …

Kysytty

Hannele Huovin eräässä Urpo ja Turpo -kirjassa karhut ovat todella kohteliaita toisilleen, niin, että heidän on mahdotonta päästä ovesta ulos, kun he hokevat: "Teidän jälkeenne herra Turpo, ei vaan teidän jälkeenne herra Urpo."
Mikä kirja tässä on kyseessä? Entä onko sitä elokuvana saatavilla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Karhut ovat hyvin kohteliaita toisilleen kirjassa Urpo ja Turpo luvussa nimeltä Tapoja. Kirja on ilmestynyt omana kokonaisuutenaan ja myös kirjassa nimeltä Urpon ja Turpon seikkailut. Elokuvien sisällöstä ei löytynyt tarkempaa tietoa.