Hämeenlinnan kotiseutujulkaisu 64 vuosi 2016 tuli julki eilen 19.1.2016 Verkatehtaalla. Kirjastossa sitä ei vielä näy. Varaisin sen, jos on mahdollista.

Kysytty

Hämeenlinnan kotiseutujulkaisu 64 vuosi 2016 tuli julki eilen 19.1.2016 Verkatehtaalla. Kirjastossa sitä ei vielä näy. Varaisin sen, jos on mahdollista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Hämeenlinna 64 -julkaisu on nyt tilattu kirjastoon. Olen varannut ko.teoksen Teille, ja olette ensimmäisenä saamassa sen, kun se on tullut kirjastoon,
terv. Ulla Hämäläinen-Pelli