Halusin perua noudettavan varauksen ja laitoin Pitäjänmäen kirjastoon 2 viestiä, mutta niihin ei noin viikkoon ole vastattu. Laitoin myös mesen kautta viestin,…

Kysytty

Halusin perua noudettavan varauksen ja laitoin Pitäjänmäen kirjastoon 2 viestiä, mutta niihin ei noin viikkoon ole vastattu. Laitoin myös mesen kautta viestin, ei vastausta. Mitä Helmetissä tarkoittaa painike "poista varaus"? Kokeilin ja kirja poistui listalta, mutta onko varaus nyt peruttu?

Vastaus

Vastattu

Kyllä, varaus on peruttu. Kun Helmet-verkkokirjasto | helmet.fi (finna.fi) sivulla kirjautuu omiin tietoihin, menee varauksiin ja valitsee varauksen (rasti ruutuun) sekä painaa "poista varaus" niin varaus on peruttu. Peruttu varaus ei enää näy omissa varauksissa.