Haluiaisin tietää Kari Levolan kirjasta Valheenpaljastuskone seuraavaa: Keitä ovat teoksen sankarit, ja mitä yhteistä heillä on sekä mihin aikoihin ja…

Kysytty

Haluiaisin tietää Kari Levolan kirjasta Valheenpaljastuskone seuraavaa: Keitä ovat teoksen sankarit, ja mitä yhteistä heillä on sekä mihin aikoihin ja paikkoihin tapahtumat sijoittuvat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on novellikokoelma, jonka tekstejä yhdistää sama aihe. Kirjan nimestä voi sen päätellä, ja kirjan lukemalla selviävät sankarit ja tapahtumapaikat ja -ajat. Kirja on Rauman kaupunginkirjastossa hyllyssä. Tule siis lainaamaan, niin voit itse lukea kirjan.