Haluasin lainata J.W. Snellmanin teoksen Läran om Staten, alkuperäiskielellä siis. Näen hakupalvelusta että lainattavissa on moniosainen Snellmanin Samlade…

Kysytty

Hei,
Haluasin lainata J.W. Snellmanin teoksen Läran om Staten, alkuperäiskielellä siis. Näen hakupalvelusta että lainattavissa on moniosainen Snellmanin Samlade arbeten (Kootut teokset). Missäköhän näista on teos Läran om Staten?

Vastaus

Vastattu

Lärän om Staten on alkukielisten koottujen teosten osassa 3. Tässä linkki teostietoihin: https://keski.finna.fi/Record/keski.252179. Voit varata kirjan kirjastokortillasi ja pin-koodillasi.