Haluan tietää löytyykö Iso Omenan kirjastosta suomeksi August Strindbergin Kuoleman tanssi?

Kysytty

Haluan tietää löytyykö Iso Omenan kirjastosta suomeksi August Strindbergin Kuoleman tanssi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Kuolemantanssin" saa monistemuotoisena Teatterikoulun kirjastosta, os. Haapaniemenk.6, Hki.Siitä on siellä moderni Lauri Siparin suomennos, mutta myös vanha Anna-Maria Tallgrenin käännös. TEAK:n kirjastoon käy Yliopiston kirjaston Helka-kortti, tai, jos Sinulla ei ole sitä, voit saada 2 eurolla heidän Arsca-korttinsa esittämällä kuvallisen henkilötodistuksen.