Haluan luopua haltuuni tulleesta kirjasta Documenta Gregoriana. Osaatko neuvoa mikä kirjan arvo voisi olla ja minne sitä voisi tarjota.Kirja käsittelee…

Kysytty

Haluan luopua haltuuni tulleesta kirjasta Documenta Gregoriana. Osaatko neuvoa mikä kirjan arvo voisi olla ja minne sitä voisi tarjota.Kirja käsittelee kirkkomusiikin kehittymistä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ilkka Taiton Documenta gregoriana: latinalaisen kirkkolaulun lähteitä Suomessa –teoksen on julkaissut kirjankustantaja WSOY vuonna 1992. Siitä on julkaistu kaksi versiota: 2000 kappaleen numeroitu versio (ISBN 951-0-17388-6) ja numeroimaton (ISBN 951-0-18347-4). Kirja ei ole enää myynnissä.

WSOY:stä kerrottiin, että silloin kun numeroitu versio oli myynnissä, sen hinta oli 476 €. Numeroimattoman hinta ei selvinnyt, se oli kuitenkin selvästi alhaisempi. Kirjan ISBN-numero löytyy yleensä kirjan takakannesta ja ensimmäisiltä sivuilta ennen varsinaista tekstiä.

Kirjoja voi tarjota myytäväksi ainakin antikvariaatteihin, joissa kirjakauppiaat määrittelevät hinnan.