Haluan lainata: Tekijä(t):Leukumaavaara, Anna Ohjaaja(t):Koivumaa, Eeva & Remes, Marjo Aihe:Taide terapiana. Omakohtainen kokemus taiteen tekemisen…

Kysytty

Haluan lainata:
Tekijä(t):Leukumaavaara, Anna
Ohjaaja(t):Koivumaa, Eeva & Remes, Marjo
Aihe:Taide terapiana. Omakohtainen kokemus taiteen tekemisen terapeuttisuudesta.
Vuosiluku: 2002
Koulutusyksikkö: Kulttuuriala

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
valitettavasti tuota kysymääsi teosta ei Säkylän kunnankirjastossa ole.
Voit toki pyytää oman kotipaikkakuntasi kirjastoa hankkimaan sen sinulle kaukolainaksi. Kysymäsi teos näyttäisi olevan Kemi-Tornion ammattikorkeakoulussa tehty opinnäytetyö. Ammattikorkeakoulu laskuttaa kaukolainasta 7 € ja kaukolainan tilaajan tulee olla kirjasto. Tarkemmat tiedot saat varmasti oman kotipaikkakuntasi kirjastosta