Haluan henkilöhistoriaa pientä kirjoitelmaa varten Merete Mazzarellasta. Tarkoitukseni on kirjoittaa arvio kirjasta: Kun kesä kääntyy. Mielellään suomeksi,…

Kysytty

Haluan henkilöhistoriaa pientä kirjoitelmaa varten Merete Mazzarellasta. Tarkoitukseni on kirjoittaa arvio kirjasta: Kun kesä kääntyy. Mielellään suomeksi, mutta jos ei ole, ruotsi tai englanti käyvät yhtä hyvin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjassa Kotimaisia nykykertojia kerrotaan Merete Mazzarellasta. Kirjan ovat toimittaneet Ritva Aarnio ja Ismo Loivamaa.
Hänen kirjansa Ensin myytiin piano, Esitettävänä elämä, Juhlista kotiin sekä Täti ja krokotiili ovat osittain omaelämäkerrallisia.