Haluaisisin tietää mitkä olivat 5 eniten annettua nimeä lapsille vuonna 1993 ja vuonna 1995?

Kysytty

Haluaisisin tietää mitkä olivat 5 eniten annettua nimeä lapsille vuonna 1993 ja vuonna 1995?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkkaa vastausta kysymykseesi ei löytynyt. Eero Kiviniemen etunimioppaassa Iita Linta Maria (1993) on suosituimpien nimien listoja vuoteen 1991 asti. Väestörekisterikeskuksen nettisivuilla olevat vuosittaiset etunimitilastot eivät ulotu vuosiin 1993-95. 1990-lukua koskeva tilasto siellä kuitenkin on, mutta se ei jaottele kutsumanimiä ja jälkimmäisiä nimiä erikseen. Löydät palvelun osoitteesta http://www.vaestorekisterikeskus.fi/ (klikkaa sivun keskiosassa olevaa linkkiä Nimipalvelu ja sitten Suosituimmat etunimet > 1990 - 99). Listasta löytyy 10 suosituinta miehen ja naisen nimeä sillä vuosikymmenellä. Lisätietoja asiasta voi kysellä Väestörekisterikeskuksesta, jonka yhteystiedot löytyvät em. nettisivulta.
Vuoden 1995 suosituimmat nimet ensimmäisenä etunimenä löytyvät osoitteesta: http://www.piltti.fi/index/verkkopiiri/nimeli