Haluaisin tietoja kauppalaivasta Hulda Thorden ja sen merimiehistä ajalta 1948-1950. Erikoisesti aluksen matkat välillä Helsinki-Kapkaupunki kiinnostaa.

Kysytty

Haluaisin tietoja kauppalaivasta Hulda Thorden ja sen merimiehistä ajalta 1948-1950. Erikoisesti aluksen matkat välillä Helsinki-Kapkaupunki kiinnostaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Merenkulkulaitoksen kirjastosta voi etsiä kauppalaivojen henkilöluetteloista merimiehiä kauppalaivan nimen, numeron sekä ajankohdan perusteella.

Merenkulkulaitoksen kirjasto sijaitsee Helsingissä, puh. 020 448 4356. Kirjasto on auki 9.00-15.15. Vierailuista on hyvä sopia etukäteen.

Merenkulkulaitos http://www.fma.fi/