Haluaisin tietoa Sinikka Nopolan elämästä. Onko hän naimisissa ja onko hänellä lapsia? Kun en ole löytänyt näitä tietoja mistään!

Kysytty

Haluaisin tietoa Sinikka Nopolan elämästä. Onko hän naimisissa ja onko hänellä lapsia? Kun en ole löytänyt näitä tietoja mistään!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laita tämän palvelun arkistooon sivulla hakulauseelsi nopola sinikka niin saat myös elämäkertatietoa. Toinen sivu:
Etsi myös kirjastosta artikkeli:Tekijä Ala-Risku, Päivi
Nimeke Sinikka Nopola : rytmiä, runoja ja liian paksuja kirjoja. Aikakauslehti Anna ISSN 0355-3035
Vu/vsk/nro/s 2004 ; (42) ; 20 ; 136-138.

Toinen artikkeli: Harjula, Kristiina
Nimeke "Joko sää oot pakastanu persiljas?"
Aikakauslehti Anna
ISSN 0355-3035
Vu/vsk/nro/s 2005 ; (43) ; 46 ; 22-26
Huomautus Haastateltavina lastenkirjailijat Sinikka ja Tiina Nopola
Aiasana lastenkirjallisuus; lastenkirjailijat: henkilöhistoria.