Haluaisin tietoa Myntin suvusta Vaasasta,tai ohjeita mistä voisin sitä saada?

Kysytty

Haluaisin tietoa Myntin suvusta Vaasasta,tai ohjeita mistä voisin sitä saada?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Olen ohjannut kysymyksesi kirjastossamme sille osastolle, jolla saattaa olla haluamaasi aineistoa. He vastaavat suoraan sähköpostiisi. Kannattaa myös ottaa yhteyttä Tikanojan taidekotiin (www.tikanojantaidekoti.fi, email tikanoja.info@vaasa.fi), koska myös heillä todennäköisesti on aineistoa Myntin suvusta ja erityisesti Eemu Myntistä.

terveisin

Leena Salminen
Vaasan kaupunginkirjasto-maakuntakirjasto