Haluaisin tietoa kirjoista ja etenkin lehdistä (lehtijutuista) joissa kerrotaan lapsityövoimasta. Myös muu tieto olisi tarpeen. Kiitos jo etukäteen!

Kysytty

Hei! Haluaisin tietoa kirjoista ja etenkin lehdistä (lehtijutuista) joissa kerrotaan lapsityövoimasta. Myös muu tieto olisi tarpeen. Kiitos jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Asiasanalla lapsityövoima löytyy OUTI-kirjastojärjestelmästä 7 viitettä, joista 3 löytyy kirjana Kiimingin pääkirjastosta, ovat tällä hetkellä hyllyssä.

Voit tulla myös kirjastoon tekemään hakuja Aleksi-artikkeliviitetietokannasta. Esimerkiksi asiasanalla lapsityövoima tietokannasta löytyy 131 viitettä. Kyseessä on viitetietokanta, joten sopivat viitteet löydettyäsi, tarkistetaan OUTI-kirjastojärjestelmästä ym. kirjastotietokannoista, onko ko. artikkelin sisältävää lehteä kirjastossa lainattavissa.

Internistä (esim. Google) löytyy myös hakusanalla lapsityövoima todella paljon viitteitä.

Tervetuloa asioimaan Kiimingin pääkirjastoon!