Haluaisin tietoa kirjailijasta Flavia Bujor ?

Kysytty

Haluaisin tietoa kirjailijasta Flavia Bujor ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

TIetoa Flavia Bujorista (synt. 1988) löytyy Gummeruksen Kustannuksen kirjailijahausta, http://www.gummerus.fi.
Flavia Bujorin esikoisteos La Prophétie des Pierres ilmestyi vuonna 2002. Kirjan oikeudet on myyty 28 maahan ja elokuvaoikeudet on ostanut hollywoodilainen tuotantoyhtiö Miramax.

Flavia Bujor vieraili Suomessa 25.-27.8.2004.

Kirjailijan tuotantoa
Ennuskivien mahti (La Prophétie des pierres), 4. painos 2005