Haluaisin tietää Violetta Parran kirjallisesta tuotannosta. Erityisesti kiinnostaa, mistä julkaisusta voisin löytää runon, joka alkaa sanoilla "Se mies jota…

Kysytty

Hei!
Haluaisin tietää Violetta Parran kirjallisesta tuotannosta. Erityisesti kiinnostaa, mistä julkaisusta voisin löytää runon, joka alkaa sanoilla "Se mies jota rakastan, on hällä jäätä suonissaan" tms. ja mikä on tämän lyriikan virallinen nimi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runon ja laulun nimi on "Mies jota rakastan", sen on espanjan kielestä (Lo que mas quiero) kääntänyt Pentti Saaritsa ja levyttänyt Arja Saijonmaa. Valitettavasti Parran tekstejä ei oikein tunnu löytyvän painettuna,levyltähän voi kyllä poimia tiedustelemasi laulun sanat.
Tällä sivustolla on Elämälle kiitos-laulun sanat ja hieman kerrottu Parran elämästä :http://runo.oskareita.googlepages.com/violetaparrael%C3%A4m%C3%A4llekii…