Haluaisin tietää ottaako kirjasto vastaan käytettyjä kirjoja? Minulla on aika paljon unkarilaista nykykirjallisuutta ja muutaman kirjan niistä lahjottaisin…

Kysytty

Hei!
Haluaisin tietää ottaako kirjasto vastaan käytettyjä kirjoja?

Minulla on aika paljon unkarilaista nykykirjallisuutta ja muutaman kirjan niistä lahjottaisin mielellään Leppävaaran kirjastolle. Heillä on iso kokoelma unkarilaisia kirjoja ja tietääkseni sillä alueella asuu paljon unkarilaisia, eli lukijoita varmasti löytyisi.

Kiitos vastauksesta etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä tiedoksi Leppävaaran eli Sellon kirjaston yhteystiedot, heiltä saa varman tiedon asiasta.
http://www.espoo.fi/fi-FI/Kulttuuri_ja_liikunta/Kirjasto/Sellon_kirjast…