Haluaisin tietää onko kirjastossanne jotain suomalaisen kirjailijan kirjoittamaa kaunokirjallista teosta, jossa esiintyisi jollakin lailla lohikäärme…

Kysytty

Haluaisin tietää onko kirjastossanne jotain suomalaisen kirjailijan kirjoittamaa kaunokirjallista teosta, jossa esiintyisi jollakin lailla lohikäärme/lohikäärmeitä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaston aineistotietokannasta Helmetistä löytyivät seuraavat fantasia romaanit:
Auer, Ilkka: Sysilouhien sukua : lumen ja jään maa, Nummelin, Aki: Tuhon hetki.

Voit itse etsiä mahdollisia muita kirjoja ja katsoa näiden kirjojen sijainnin osoitteesta www.helmet.fi. Kaunokirjallisuus on myös asiasanoitettu, joten voit etsiä hakusanalla lohikäärme.