Haluaisin tietää montako kertaa on lainattu Laura Lehtolan kirjoittamaa kirjaa Pelkääjän paikalla. Jos koko maan tietoa ei saa niin sitten Helmetkirjastojen…

Kysytty

Haluaisin tietää montako kertaa on lainattu Laura Lehtolan kirjoittamaa kirjaa Pelkääjän paikalla. Jos koko maan tietoa ei saa niin sitten Helmetkirjastojen lainaustiedot.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valtakunnallisia lainaustilastoja ko. kirjasta ei ole saatavissa. Helmet-järjestelmässä Laura Lehtolan kirjaa ”Pelkääjän paikalla” on 72kpl. Keskimäärin kirjat ovat olleet 6 kertaa lainassa, joten kirjat ovat olleet 6x72=432 kertaa lainassa. Kirjasta on tällä hetkellä (18.12.2015 klo 10.37) 211 varausta. Kirja on ilmestynyt myös e-kirjana, mutta siitä ei ole kappaleita helmet-järjestelmässä. Kirjat ovat koko ajan lainassa, joten tilanne muuttuu koko ajan. Vuoden vaihtuessa ilmestyy tilastoja, joista käy ilmi esim. eniten lainatut teokset vuoden aikana.