Haluaisin tietää, mistä voisin saada sanat ja nuotit Jorma Ikävalkon säveltämään ja Eino Kettusen sanoittaman kappaleeeseen "Joulusahti".

Kysytty

Haluaisin tietää, mistä voisin saada sanat ja nuotit Jorma Ikävalkon säveltämään ja Eino Kettusen sanoittaman kappaleeeseen "Joulusahti".

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappale "Joulusahti" löytyy nuottijulkaisusta
"Eino Kettusen ikkuna maailmaan".
Kouvolan kirjaston kokoelmissa julkaisua ei ole, mutta
kaukopalveluna voimme sen pyynnöstä toimittaa, jos haluatte.
Kymenlaakson kirjastojen kokoelmatiedot löytyvät osoitteesta http://www.kyytikirjastot.fi