Haluaisin tietää, missä lehden numerossa seuraava artikkeli on julkaistu. Hakukoneiden avulla sain selville sivunumerot, mutta tieto numerosta puuttuu. Lounela…

Kysytty

Haluaisin tietää, missä lehden numerossa seuraava artikkeli on julkaistu. Hakukoneiden avulla sain selville sivunumerot, mutta tieto numerosta puuttuu.

Lounela, Pekka (1953) Aleksis Kiven ”Margareta”. – Suomalainen Suomi, 339–348.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomalaisen Suomen vuosikerrassa on jatkuva sivunumerointi. Lounela, Pekka (1953) Aleksis Kiven ”Margareta”. – Suomalainen Suomi, 339–348 on vuoden 1953 numerossa 6.