Haluaisin tietää, mikä on Rafaelin maalauksen Sistine Madonnan koko. Yritin etsiä netistä, mutta löysin vain kaikenlaisten ko. maalauksesta tehtyjen…

Kysytty

Hei!
Haluaisin tietää, mikä on Rafaelin maalauksen Sistine Madonnan koko. Yritin etsiä netistä, mutta löysin vain kaikenlaisten ko. maalauksesta tehtyjen julisteiden kokoja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Taulun koko on 256 x 196 cm.

Lähteet:
kirja: Lexikon der kunst osa 9
www-sivu: http://www.mystudios.com/art/italian/raphael/raphael-sistine-madonna-15…