Haluaisin tietää mikä oli The Adventures of Chuck and Friends piirretyn ohjelman suomenkielinen nimi?

Kysytty

Haluaisin tietää mikä oli The Adventures of Chuck and Friends piirretyn ohjelman suomenkielinen nimi? :)

Vastaus

Vastattu

The Adventures of Chuck and Friends on tietokoneanimoitu tv-sarja. Suomeksi sarjan nimi on Chuckin ja ystävien seikkailut. Esimerkiksi Prime Videon ja Ruutu+:n sivuilla on sarjasta suomenkieliset tiedot.