Haluaisin tietää mikä lasi on kyseessä ja kuka on valmistaja / suunnittelija.

Kysytty

Haluaisin tietää mikä lasi on kyseessä ja kuka on valmistaja / suunnittelija. Lasi on erittäin ohutta (lyijy?) kristallia (?) Tämä (sarja) ostettu Arabiasta käsittääkseni -60 luvulla. Onko Nanny Still (?)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä voisi olla Arabian sijaan Kaj Franckin Nuutajärven lasille suunnittelemasta Virve-sarjaan kuuluvasta kristallijuomalasista. Virve-sarjaa on valmistettu 1955-1960. Arvoa emme voi tässä antaa, asiassa kannattaa kääntyä esim. Bukowskin huutokauppakamarin puoleen (ohessa linkki). Heillä on ollut sarjan tuotteita huutokaupassaan.

Arviointi Online - Bukowskis