Haluaisin tietää lumiukoista. Erityisesti lumiukkojen yhteydestä jouluun ja joulupukkiin (joulupukin kerrotaan olevan tekemisissä joulun salaisten olentojen,…

Kysytty

Haluaisin tietää lumiukoista. Erityisesti lumiukkojen yhteydestä jouluun ja joulupukkiin (joulupukin kerrotaan olevan tekemisissä joulun salaisten olentojen, mm lumiukkojen kanssa) niin lisää tästä myytistä jos löytyisi...

Vastaus

Vastattu

Tällä "Kysy kirjastonhoitajalta"-sivustolla on aiemminkin kysytty lumiukoista. Tästä linkistä pääset lukemaan ko. vastauksen:

https://www.kirjastot.fi/kysy/nykyaan-lumiukkoja-tehdaan-vain-huviksi