Haluaisin tietää löytyykö Riyoko Ikedan piirtämää Berusayiu no Bara(jap.), Rose of Versailles(eng.), Lady Oscar (suom.) -nimistä mangaa Suomesta, jos löytyy…

Kysytty

Haluaisin tietää löytyykö Riyoko Ikedan piirtämää Berusayiu no Bara(jap.), Rose of Versailles(eng.), Lady Oscar (suom.) -nimistä mangaa Suomesta, jos löytyy niin mistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Berubara-sarjakuvia saattaa löytyä muualta kuin kaupunginkirjastosta. Kysy vielä Suomen sarjakuvaseurasta, osoite on sarjakuvaseura@uiah.fi