Haluaisin tietää kuinka monta kirjaa ja lehteä teidän kirjastoihinne tulee?

Kysytty

Hei! Haluaisin tietää kuinka monta kirjaa ja lehteä
teidän kirjastoihinne tulee?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastoon hankittiin vuonna 2004 runsaat 103 000 kirjaa. Samana vuonna kirjastoihimme tuli n. 1200 erilaista lehteä, mikä tekee yhteensä n. 5300 vuosikertaa (esim. Suomen kuvalehteä tilaamme 35 vuosikertaa eri kirjastoihin).