Haluaisin tietää kuinka monta kirjaa on Theodore John Kaczynskin "teollinen yhteiskunta ja sen tulevaisuus"-kirjasarjassa. En löydä netistä siitä tietoa. …

Kysytty

Hei! Haluaisin tietää kuinka monta kirjaa on Theodore John Kaczynskin "teollinen yhteiskunta ja sen tulevaisuus"-kirjasarjassa. En löydä netistä siitä tietoa.

Vastaus

Vastattu

"Teollinen yhteiskunta ja sen tulevaisuus" (engl. "Industrial Society and Its Future") on vain yksittäinen kirja, tai manifesti, jonka Kaczynski vaati julkaistavan jossakin laajalevikkisessä yhdysvaltalaisessa lehdessä. Se on julkaistu myöhemmin kirjan muodossa useilla kielillä, myös suomeksi (Savukeidas 2005, Kiuas Kustannus 2020). Teoksessa on 232 numeroitua kappaletta 27:n otsikon alle jaoteltuna. Lisätietoa teoksesta, sen historiasta ja vaikutuksista löytyy runsaasti mm. Wikipedian artikkelin lähdeluettelon kautta: https://en.wikipedia.org/wiki/Industrial_Society_and_Its_Future#Referen…