Haluaisin tietää Chrisse Fagerströmin kirjoittamat kirjat ja tietoa kirjailijasta...?

Kysytty

hei!! Haluaisin tietää Chrisse Fagerströmin kirjoittamat kirjat ja tietoa kirjailijasta...?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Fennica -tietokannan mukaan Chrisse Fagerström on kirjoittanut kirjat:

Hevonen maastossa ja liikenteessä (Chrissen tallituotanto, 1995)
Poju ja Poku savotassa (Tammi 2000)
Ratsastajan vaellusopas (Chrissen tallituotanto, 1996 ja 1997 2. parann.p.)
Ratsutallin kohtalo (Chrissen tallituotanto, 1995)
Ratsutallin lemmikkejä (Tammi 1986)
Ratsutallin rasavillit (Tammi 1987)
Ratsutallin tarinoita (Tammi 1985)
Ratsutallin tulinen tamma (Tammi 1988)
Ratsutallin villi vuosi (Tammi 1990)
Varsat Poju ja Poku (Tammi 1998)
Ystäväni suomenhevonen (Atena, 1993)

Lisäksi video: RATSUOPISTO : 1 : Ratsastuksen alkeet / työryhmä: Chrissen Talliteam (Chrissen tallituotanto, n. 1993).
Chrissen tallituotannon internetsivuilla kerrotaan kirjoista, tallin hevosista ja toiminnasta:
http://personal.inet.fi/yritys/chrisse.fagerstrom/ .
Kirjassa "Eläimet ja minä" Chrisse kertoo hevosistaan ja seuraavassa lehtiartikkelissä hän kertoo vaellusratsastuksesta: Ratsain yli vaarojen/Et-lehti 1996 ; 9 ; 18-23.