Haluaisin tiedustella, onko mahdollista tilata pari Isaac Asimovin kirjaa jostain suomalaisesta kirjastosta: - The stars, like dust - Pebble in the sky…

Kysytty

Haluaisin tiedustella, onko mahdollista tilata pari Isaac Asimovin kirjaa jostain suomalaisesta kirjastosta:
- The stars, like dust
- Pebble in the sky

Kirjojen noutopiste olisi Helsingin Kannelmäki.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Pebble in the sky" löytyy kolmesta espoolaisesta kirjastosta ja Pasilan kirjastosta. Kirjan voi varata Kannelmäkeen HelMetin kautta.

"The stars, like dust" täytyy tosiaan tilata muualta Suomesta. Sitä löytyy useammastakin kirjastosta. Kirjan voi tilata kaukopalvelun kautta. Kaukopalvelumaksu on 4 euroa, ja se maksetaan kirjaa noudettaessa.

Kirja hankitaan, kun asiakas on täyttänyt kaukopalvelulomakkeen. Helsingin kaukopalvelulomake löytyy tästä linkistä:
http://www.lib.hel.fi/forms/kaukopalvelupyynto.asp