Haluaisin tehdä nettisivustoni näyttämään kirjalta, joka etenee aukeamittain. Onko siihen joku näppärä nettityökalu?

Kysytty

Haluaisin tehdä nettisivustoni näyttämään kirjalta, joka etenee aukeamittain.
Onko siihen joku näppärä nettityökalu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Datanomiharjoittelijamme neuvoi, että tällaisen sivun voisi tehdä CSS-ohjelmalla.
Helmet-kirjastossa on lainattavissa Korpela, Jukka: CSS-tyylit. Kirja on saatavina myös sähköisenä. Lataamiseen tarvitsette kirjastokortin numeron ja tunnusluvun/PIn-koodin.
Lataamisohje:
http://www.helmet.fi/screens/help_fin.html#e-kirjojen