Haluaisin saada tietoa, onko teillä mahdollisesti kirjastossanne Carrie Bradshawn sinkkuelämää-sarjaa? Mikäli Teillä ei sitä ole, pyytäisin että voisitte hakea…

Kysytty

Haluaisin saada tietoa, onko teillä mahdollisesti kirjastossanne
Carrie Bradshawn sinkkuelämää-sarjaa?
Mikäli Teillä ei sitä ole, pyytäisin että voisitte hakea sen jostain
kirjastonne kätköstä minulle lainaksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sinkkuelämää-sarjassa on ilmestynyt kolme Candace Bushnellin kirjoittamaa kirjaa, joista ensimmäinen on vuonna 2000 ilmestynyt Sinkkuelämää. Kaksi seuraavaa osaa ovat Carrien nuoruusvuodet (2010) ja Ensimmäinen kesä New Yorkissa (2011). Tällä hetkellä kaikki ovat paikalla ja voit noutaa ne kirjastosta maksuttomasti.