Haluaisin rekisteröityä Helmet-palvelujen käyttäjäksi. Olen kirjoittanut kortin numeron, mutta mistä löytyy PIN? Kysyy sähköpostiosoitetta, mutta ei ole…

Kysytty

Haluaisin rekisteröityä Helmet-palvelujen käyttäjäksi. Olen kirjoittanut kortin numeron, mutta mistä löytyy PIN? Kysyy sähköpostiosoitetta, mutta ei ole paikkaa minne syöttää.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Pin-koodin olet saanut silloin, kun sinulle on tehty kirjastokortti. Jos olet unohtanut sen, voisit käyttää pin-koodin uusimistoimintoa, jos asiakastiedoissasi olisi voimassa oleva sähköpostiosoite. Pin-koodin uusimislinkki nimittäin lähetetään juuri siihen sähköpostiosoitteeseen, joka asiakastietoihin on tallennettu.

Et kertonut kirjastokorttisi numeroa, mutta ainakin nimesi perusteella asiakasrekisteristä katsottuna näyttää siltä, että lainaajatietoihisi ei ole tallennettu sähköpostiosoitetta.
Tällaisessa tapauksessa uuden pin-koodin saa ainoastaan käymällä paikan päällä jossakin HelMet-kirjastossa. Ota mukaan kirjastokortti ja kuvallinen henkilötodistus. Samalla voidaan tarkistaa muiden asiakastietojesi ajantasaisuus ja tallentaa sähköpostiosoite.