Haluaisin paperikopion Helsingin Sanomista, joka ilmestyi 31.1.1975. Miten toimin?

Kysytty

Haluaisin paperikopion Helsingin Sanomista, joka ilmestyi 31.1.1975. Miten toimin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastoista Pasilan kirjastossa on mikrofilmienlukumahdollisuus, mutta valitettavasti tällä hetkellä ei ole käytössä kopiointimahdollisuutta. Uusi laite on tulossa käyttöön. Paperisen kopion voi saada esimerkiksi Sellon kirjastossa tai Kansalliskirjastosta.