Haluaisin ostaa Nathalie Chouxin kirjan Kurkkaa-Vaatteet. Saakohan sitä mistään tilattua?

Kysytty

Haluaisin ostaa Nathalie Chouxin kirjan Kurkkaa-Vaatteet. Saakohan sitä mistään tilattua?

Vastaus

Vastattu

Natalie Chouxin Kurkkaa! Vaatteet -kirja on ilmestynyt vuonna 2014, eikä siitä ole ilmestynyt uusia painoksia. Tämän vuoksi kirjaa ei valitettavasti ole enää uutena myynnissä kirjakaupoissa, myöskään verkossa. Kirjaa kannattaa koittaa etsiä kirpputoreilta, kierrätyskeskuksesta ja verkon torikaupoista.