Haluaisin oppikirjoja ja kasetteja ruotsinkielen itseopiskelua varten lauseita ja sanontoja toimistotyössä ja puhelinpalveluun tarvittavaan kanssakäymiseen.

Kysytty

Hei!
Haluaisin oppikirjoja ja kasetteja
ruotsinkielen itseopiskelua varten
lauseita ja sanontoja toimistotyössä ja puhelinpalveluun tarvittavaan kanssakäymiseen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavat hyvät kielikurssit ja kirjat löytyvät:

Svenska bakom disken (kielikurssipaketti)
Svenska för offentligt anställda (löytyy sekä kirjana, että kielikurssipakettina)
Puhelimessa viidellä kielellä