Haluaisin oppia käyttämään Pixlr editor -kuvankäsittelyohjelmaa. Missä olisi suomenkielisiä ohjeita mahdollisimman monenlaiseen kuvan käsittelyyn? Kaipaisin…

Kysytty

Hei, Haluaisin oppia käyttämään Pixlr editor -kuvankäsittelyohjelmaa. Missä olisi suomenkielisiä ohjeita mahdollisimman monenlaiseen kuvan käsittelyyn? Kaipaisin etenkin yksityiskohtaista ohjetta TASOjen käyttämiseen eri tavalla.
Onko tiedossa suomen kielellä kirjoja tai kursseja tms. missä editorin käyttöä oppisi? Myös hyvin yksinkertainen ja selkeä englanninkielinen materiaali voisi olla toimiva.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Netissä on käytettävissä verkkopalvelu http://pixlr.com/, josta löytyy Pixlr Editor suomenkielisenä.HelMet-kirjastoissa järjestetään mm. kuvankäsittely kursseja, jotka löytyvät sivulta www.helmet.fi Kirjastot ja palvelut/Opastukset/Opastuskalenteri. Esim.ensi keväällä on tulossa kuvankäsittely kurssi Tikkurilan kirjastossa jossa käsitellään myös Pixlr editor -kuvankäsittelyohjelmaa.