Haluaisin nähdä Laura Esquivelin romaanista Pöytään ja vuoteeseen tehdyn elokuvan. Mikä sen nimi on, onko videona ja saako lainattua kirjastosta?

Kysytty

Haluaisin nähdä Laura Esquivelin romaanista Pöytään ja vuoteeseen tehdyn elokuvan. Mikä sen nimi on, onko videona ja saako lainattua kirjastosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiedustelemasi elokuva on Alfonso Araun Suklaata iholla (Como agua para chocolate, Meksiko 1993). Valitettavasti meillä Oulun kaupunginkirjastossa ei tätä ole. Alfonso Araulta on tulossa meille video Rakkauden pilvitarha. Myöskään muista maakuntakirjastoista ei Suklaata iholla -videota taida olla saatavissa.
Teoksesta: VideoHound's Golden Movie Retriever 2000 elokuva löytyi "Like Water for Chocolate".