Haluaisin lukea vanhempia Tekniikan maailma lehtiä vuosilta 2006-2008 , printti tai e-tuote kelpaa. Onnistuuko se kirjaston kautta ?

Kysytty

Haluaisin lukea vanhempia Tekniikan maailma lehtiä vuosilta 2006-2008 , printti tai e-tuote kelpaa. Onnistuuko se kirjaston kautta ?

Vastaus

Vastattu

Kyllä onnistuu painettujen lehtien lukeminen. Vanhat Tekniikan Maailma lehdet ovat vuosikertoina kellarivarastossa. Vuosikerrat ovat lisäksi jaettuna yleensä kahteen tai kolmeen niteeseen, koska ovat niin paksuja. Nämä lehdet saa kellarista varaamalla ne normaaliin tapaan joko verkkokirjassa tai kirjastossa asioimalla. Varauksia haetaan kellarista aina aamupäivisin, eli jos ne haluaa vaikkapa perjantaina, niin varaukset tulee tehdä torstaina tai aikaisin perjantaiaamuna. Varauksista tulee sitten normaali noutoilmoitus, kun ne ovat noudettavissa. E-lehdissä Tekniikan maailmaa on ainoastaan kaksi vuotta taaksepäin eli 2021-2023.