Haluaisin lukea Pasilan kirjavarastossa olevaa tietosanakirjaa "Tiedon portaat". Tarvitsen sitä useaksi viikoksi. Pääseekö kirjavarastoon lukemaan sitä, jos…

Kysytty

Hei, haluaisin lukea Pasilan kirjavarastossa olevaa tietosanakirjaa "Tiedon portaat". Tarvitsen sitä useaksi viikoksi. Pääseekö kirjavarastoon lukemaan sitä, jos menen Pasilan pääkirjastoon? Vai pitääkö se tilata lukutilaan Pasilaan / kotikirjastoon Töölöön / saako sen peräti kotilainaan?

Miten toimin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiedon portaat -tietosanakirjasarja onkin monesta muusta sarjasta poiketen kotiin lainattava. Jos sinulla on Helmet-kortti, voit tehdä kirjoihin varaukset, ja lainata ne tavalliseen tapaan. Toki kirjoja voi lukea halutessaan myös kirjastossa. Alla linkki sarjan tietoihin Helmetissä:

http://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Stiedon%20portaat%20hosia__O…