Haluaisin luettelon lainattavissa olevista äänikirjoista, mutta en osaa helmet-sivuilta sellaista hakea (jos laitan hakusanaksi "äänikirja" alkaa tulla sen…

Kysytty

Haluaisin luettelon lainattavissa olevista äänikirjoista, mutta en osaa helmet-sivuilta sellaista hakea (jos laitan hakusanaksi "äänikirja" alkaa tulla sen nimisiä kirjoja). Millä hakutoiminnolla saisin äänikirjat näkyviin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Luettelo äänikirjoista löytyy varsin näppärästi hakusanalla ”äänikirjat”, mutta sana on siis kirjoitettava monikkoon. Tulossivun vasemmassa laidassa on rajoittimia (esim. aineisto, kokoelma, kieli), joilla voit rajata saamaasi tulosta. Voit rajata listan esimerkiksi vain suomenkielisiin CD:lle tallennettuihin aikuisten äänikirjoihin. Jos haluat etsiä vain äänikirjoja, joilla on kaunokirjallisuutta, kirjoita sanan ”äänikirjat” perään ”kaunokirjallisuus”.

http://www.helmet.fi/fi-FI